RSS2.0

नेपाली गीतहरु (Nepali Songs) को Collection-3

Friday, September 17, 2010


आफुलाई मन परेको गीतलाई क्लिक (Click) गर्नुस् र आफ्नो कम्प्युटरमा डाउनलोड गरी Enjoy गर्नुस् ! यो गीतहरु तपाईं लाईं अबस्य पनि राम्रो लाग्छ होला त्यसैले ति गीतहरु तपाईंहरुको लागि share गरेको छु । गीतहरु आफ्नो ब्यक्तिगत प्रयोगको लागि मात्र डाउनलोड (Download) गर्नु हुन अनुरोध छ !
Note: गीत डाउनलोड गर्न Right Click गरेर Save Target As गर्नुहोला !

राजु लामा ( मँगोलियन-हर्ट ) को गीतहरु










आयौ है हामी नौ डाँडा पारी
अल्लारे माया लाउदिन चट्टै
बादल पारीको देश बाट
बादलुमा लुकी बस्ने
बैँश छदाँ धेरै सँग
भग्नाबशेस दियो नजल्ने
भाईटिकामा भेट्न आउँला
भनेर हुने भए
भावनामा बहकिने यो मन
फुर्सतमा
गाजलु टिका लाइदेउ तिमी
Gal I Need You So Much
गाँउकी कान्छी साह्रै नै राम्री
हे देउता जुराइदेउ एउटा
जाँउ कान्छी चितवन
कही हासो कही आँसु
कल कल गर्ने कोकिलिले
कती छन यो मुटुमा घाऊ
के हेर्छौ लुकी लुकी
खोले खाए पनि
लाको माया लाइन नभन
लेकमा गुराँस फुल्यो
लुकाउन खोज्छु तिमीलाई परेली भित्र
म जाउ कि बसुं
आँखाको भाकाले
भरोशा छैन जीवनको
हल्ला चलेछ
कसम छ मेरो सधैं सधैं नै
म माया लाउदिन
म ताक्छु रुखको मुढो
मायालु तिमीदेखी म धेरै टाढा
मेरो जीवन रक एण्ड रोल हो
मेरो नेपाल
मिर्मिरेमा निस्किदा म
नतानु त तानु लाग्ने
ओए ना ना ओए नाना
पर्खाइमा भिज्यो सिरानी
रुमाल गोजिमा
साचै भन्थे बुढा पाका
सक्दिन अब तिमी सँग मायाको डोरी गास्न
सम्झना मिठो सम्झना
सर सर अलि वर
शायद तिम्रो बाटोमा
तिमीलाई देखेर हिमाल हासेको
तिमीलाई देखेर हिमाल हासेको ( ट्र्याक )
तिम्रो त्यो आँखैले
तिमीलाई म भुल्न सक्दिन
टुँग्नाको धुनैमा
त्यो तल चिसो चिसो पधेँरिमा
उभो उभो खासा
यो आँखैमा राजै यो दिलैमा
यो आँखैमा राजै यो दिलैमा
मोटरमा चढ्दै सरर
Sanorita
यहाँ पिर बिसाउन गार्हो छ
आनी छोइङग डोल्माका गीतहरु

 
मुस्कान
ॐ मुनी मुनी
तममय पथको
फूलको आँखामा
जय होस तिम्रो
किन खोज्नु यहाँ
खेल्दै थिए बच्चाहरु रम्दै दिन भर
बतास चल्यो लहरा चल्यो
भगवान तिम्रो
भगवान कहाँ म जाउ
 सुगम पोखरेलका केही चर्चित गीतहरु








आज फेरी मैले
भमरा फूलको रसैमा
भन्छु म तिम्रो कशम
भनेकै हो मैले
बितेका यादलाई सम्हाली राख्ने
एकान्तमा तिमीलाई
एउटा मान्छे
जब दिन ढल्दै जान्छ
कसिङगर
कती दिन बिते
के गल्ती भयो म बाट
के यही प्रेम हो
लाग्छ मलाई
म आँखा चिम्लु त के भो र
मलाई थाहा छैन
मनकि रानी
मनको दैलो
माया भन्ने
मायाको बाटो
माया यो धेरै
मेरो एउटा साथी छ
मेरो मन
मेरो संसार तिमी नै हौ
मेरो संसार तिमी नै हौ (ट्र्याक)
मिठो हाँसो
फेरी त्यो दिन
सम्हालिन्छ कहिले मन
सम्झनामा नआउ तिमी
साँचेको माया
सत्य रहेछ
थरी थरी मान्छेको
सय जन्म
शायद मेरो प्रित
तिमी म भन्दा
तिमी म भन्दा (ट्र्याक)
तिम्रो मनको दैलो
तिमी नभय के अर्थ यहाँ
तिमी टाढा गयौ
तिमीलाई म सधैं
तिमीले साथ छोडि दिदा
तिम्रो याद आउछ
उडी जाने यो पंक्षि हैन
यसरी बाध्यो तिमीले मलाई
यो पल कहिले नबितोस
यो साँझ ढल्न लाग्यो
भमरा फूलको रसैमा
Festivals of Nepal























































Bhairavi_Sur Sudha
Ghansi_Sur Sudha
Mustang_Sur Sudha
Ratna_Sur Sudha
Simsime Panima_Sur Sudha
Tamangselo_Sur Sudha

Symbol of Nepal


The Himalayan Lores













प्रेमध्वज प्रधानका  पुराना लोकप्रिय गीतहरु














आईदेउ न छाहारी निर
ऐना नभए आफ्नो अनुहार
बाटो भुलेर अल्झिरहेका
भिन्तुना
देख्दछु म
फेवा तालको आगनमा लै लै
घुम्तीमा नआउ है
गोरेटो त्यो गाँउको लौ न आज
गुलाफी घुम्टो उघारी देउ
हास्ने रहरहरु आँशुमा डुबे
खुशी डुबेर जहाँ
कोही टाढा बसी बोलाउछु
लाग्दछ मन तिमीकहा आउन
मैले मेरो माया
मखमली घामको झुल्का
माया तिमीलाई भेट्छु कि भनेर
माया नमार
मेरो मुटु जलाउने

मेरो मुटु जलाउने
मिरमिरे उषामा
मुख देख्दा माया लाग्छ
नमान लाज यस्तरी
नयाँ नयाँ लाग्दछ
पला पला चुमेर
पर लैजाउ फूलहरु
राजामती कुमती (नेवारी)शिरिष फूल यो निलो
तारा मात्र हैन तिमीलाई
तिमी आयौ कागजको फूल सरी
तिमी कहाँ हरायौ
तिमीलाई अचेल कहाँ भेटुँ
तिमीलाई देख्दा मेरो मन
तिम्रो मेरो जिन्दगी
तोरी फूल्यो लेक नै झुल्यो
उपहार थो मतिना (नेवारी)यसरी कोही रिसाउदैन
 Kutumba, A Folk Instrumental Band of Nepal
Asharai Mahinama_Kutumba
Banjo Khet Ma_Kutumba
Ghar Timro_Kutumba
Holi Song_Kutumba
Hyangu Sinha_Kutumba
Jhamke Phuli_Kutumba
Kalilo Tamalai_Kutumba
Kauda_Kutumba
Lekali_kutumba
Maitighar_Kutumba

Maitighar_Kutumba
Mirmire Bhaka_Kutumba
Phool Ko Thunga_Kutumba
Rato Pachyaure_Kutumba
Resham Firiri_Kutumba
Saal Ko Paat_Kutumba
Sangini_Kutumba
Saya Thari Baaja_Kutumba
Sindhuli Gadi_Kutumba
Tamang Selo_Kutumba
केही नयाँ तथा आधुनिक तथा पप गीतहरु
आश - नरेन
बिहानिको मिर्मिरेमा - सुक्मित गुरुङ र सुरेशकुमार
चाहना सकियो बहाना सकियो - शशी रावल
चम्पा... उरे उरे उ - अबिनाश घिसिङ
छाहारी भई आउ तिमी - मोहित आचार्य
चोरी देउ - राधा राई
दाग - सुन्दर
धानकै बाला झुलाउला - दसैं गीत
फुर्सद कोही - मेदिना जोशी
हरपल कोही - निमा रुम्बा
जाने भए जाउ - सुशान कँडेल
जुनको जुनेली तिमीलाई - प्रबेश मान शाक्य
कहिले कस्तो - बुद्द शाक्य
.

काली पारी - तुलसा र इन्दिरा
किन किन उनलाई - दुर्गा खरेल
कुन रङगको कमी थियो - आगन्तुक खरेल
मलाई आफ्नो भन्ने मान्छे - स्वरुपराज आचार्य
नाचन - कमल छेत्री
कसले दियो रातो चोली - मेघ लामा
यो के भयो - सपना कुमार राई
तिम्रो मनको माझमा - गगन सरगम
तिमीलाई माया बाड्न सकिन - आस्था बि
तिमी बिनाको जीवन सोच्न सम्म नि मसक्दिन
शान्ती नै सन्देश हो - डोरेमी स्कुल
रातो टिका - हरिबंस आचार्य
पानी खाने निउले तिम्रो - मोहित मुनाल
केही नेपाली ठेट  लोक गीतहरु को सगालो
पवित्रा सुब्बाका हिट गीतहरु












Basanta Ko Aagani Ma
Bihaniko Sital Pawan Sangai
Chandra Ra Chakhewako
Chokho Chha Hai
Hiukhola Ko Pani
Jindagi Bhari Royera
Jiu Dhanai Bhake Ni

दीप श्रेष्ठ का गीतहरु
Kahile Priti Ko Phool Banera
Paye Maile Timro Chithi
Saharama Thau Chhaina
Siranile Bijayo Ki
Timi Tare Bhir
Ukaliko Goreto Haruma
Chokho Chha Hai













अधरको मुस्कान
बतास सँगै उडीरहुँ
भाग्यका पानाहरु
भन्थिन मेरी उनी
बिधवाले सिउदोको रह
बितेका कुराले
क्षितिजको अग्लाई नापौ भन्थे
दिनको उज्यालोमा लुकाइ राख्छु
गाउँमा शायद पहिरो गयो कि
हजार बिन्ती छ
हुँ यात्री एउटा
जही तही प्रितको चर्चा
झस्किएछ मन मेरो
झिरमा उनिनु त्यो एउटा कुरा
कस्तो रहेछ जीवन मेरो
कती कमजोर रहेछ
म पत्थरको देवता होइन
म सुन्नै नसकिने आवाज भए
म त दुर देखी आएँ
म त पहिरो भित्र छु
मेरो आँखामा हर दिन
मुटु चिरी रगत पोखे
पहाडको उकालीलाई
सम्झी बसे तिमीलाई आफ्नो भनेर
सपनालाई अङगालेर
तिमी आकाशको जुन भयौ
तिमी टाढा हुँदा जती
एउटै बाटो सधै भेटघाट

# ( हाम्रो उदेश्य नेपाली गीतहरुलाई माया, सम्मान अनी promotion गर्नु नै हो । कृपया गीतहरु डाउनलोड गरिसकेपछि आफ्नो ब्यक्तिगत प्रयोजनको लागि मात्र प्रयोग गर्नु होला )

0 comments:

Nepal upclose