RSS2.0

नेपाली गीतहरु (Nepali Songs) को Collection-1

Wednesday, September 15, 2010

Nepali Pop and Modern songs (नेपाली पप तथा आधुनिक गीतहरु) Download गर्नुस्  :

आफुलाई मन परेको गीतलाई क्लिक (Click) गर्नुस् र आफ्नो कम्प्युटरमा डाउनलोड गरी Enjoy गर्नुस्!
यो गीतहरु तपाईं लाईं अबस्य पनि राम्रो लाग्छ होला त्यसैले ति गीतहरु तपाईंहरुको लागि share गरेको छु । गीतहरु आफ्नो ब्यक्तिगत प्रयोगको लागि मात्र डाउनलोड (Download) गर्नु हुन अनुरोध छ!
Note:
गीत डाउनलोड गर्न Right Click गरेर Save Target As गर्नुहोला
  1. Antim Lakshya -Bramastra                                          
  2. Chham Chham -Mingma Sherpa
  3. Kata Hideko -Ava Mukarung
  4. Mutuko Majha -Raman Jha
  5. Namuna -Mingma Sherpa
  6. Purano Hudaina Maya -Kumar Sanu & Sanjivani
  7. She's The Bomb -The unity feat. Kranti Ale
  8. Aalu Tama -Khem Raj Gurung
  9. Babai -Raju Lama
  10. Baleko Aago -Rajiv Lohani
  11. Birsu Bhanchu -Impluse 21
  12. Kehi Magdin -Catch 22
  13. Mann Laage -Deepesh K. Bhattarai
  14. Mero Manie -Raz Deep
  15. Sannani Ko -Sudip Giri
  16. Sanu Ma -Sanjeev Singh
  17. Socha Na -Alok Bajracharya
  18. Surilo -Six String
  19. Changba Hoi Chyangba -DJ Raju
  20. Paschataap -Dibya Subba
  21. Timro -Maan Ko Dailo Sugam Pokharel
  22. Ma Sansaar Jitne -Sabin Rai
  23. Aangaloma -Riza Upreti
  24. KaskoAankha Lagyo -Reema Gurung
  25. Maya O Maya  -Nepsydaz
  26. Priya  -Nabin K Bhattarai
  27. Sirima Siri  -Brinda Singh
  28. Sarangi Retaula  -Haribansha Aacharya
  29. Samjhi Samjhi  -Ananda Karki
  30. Naujale mayale -Rajesh Payal Rai
  31. Baadha Parun Jati  -Suman Shrestha
  32. Koi Manchhe  -Jagdish Samal
  33. Maya Baidame  -Sugam Pokharel
Newari Songs (नेवारी गीतहरु) :
  1. Rajamati Kumati - Prem Dhoj Pradhan (Rajamati Film)
  2. Haku Maincha - Newa Beatles
  3. Jimisan Haye Tini - Nhyoo Bajracharya and friends
  4. Asan Twahya Daboo Kuney (Remix) - Satya Narayan Manandhar
  5. Wa Chhu Galli Tho Chhu Galli (Remix) - Mukti and Revival
  6. Mohani Wala Swanti Wala - Sanjeev Pradhan
  7. Ji Khwalan Mukhoosan (Nepal) - Lochan Bhattarai
  8. Wa Chhu Galli Tho Chhu Galli (Remix) - DJ Ghintang

  1. Paschataap -Dibya SubbaTimro Maan Ko Dailo Sugam Pokharel
  2. Ma Sansaar Jitne  -Sabin Rai
  3. Aangaloma -Riza Upreti
  4. Kasko Aankha Lagyo  -Reema Gurung
  5. Maya O Maya - Nepsydaz
  6. Priya -Nabin K Bhattarai
  7. Sirima Siri  -Brinda Singh
  8. Sarangi Retaula -Haribansha
  9. Samjhi Samjhi  -Ananda Karki
  10. Naujale mayale -Rajesh Payal Rai
  11. Baadha Parun Jati  -Suman Shrestha
  12. Koi Manchhe  -Jagdish Samal
  13. Maya Baidame  -Sugam Pokharel
  14. Antim Lakshya -Bramastra
  15. Chham Chham  -Mingma Sherpa
  16. Kata Hideko -Ava Mukarung
  17. Mutuko Majha  -Raman Jha
  18. Namuna -Mingma Sherpa
  19. Purano Hudaina Maya -Kumar Sanu & Sanjivani
  20. Aalu Tama  -Khem Raj Gurung
  21. Babai  -Raju Lama
  22. Baleko Aago -Rajiv Lohani
  23. Birsu Bhanchu -Impluse 21
  24. Kehi Magdin -Catch 22
  25. Mann Laage -Deepesh K. Bhattarai
  26. Mero Manie -Raz Deep
  27. Sannani Ko -Sudip Giri
  28. Sanu Ma -Sanjeev Singh
  29. Socha Na -Alok Bajracharya
  30. Surilo -Six String
  31. Bandhak -Prayeen Singh
  32. Another Love Song -Shreeking, loo-rey, sudesh gurung and anita gurung
  33. Aakhir Tadha Vaihalyou -Ravi Bajracharya
  34. Aau Aau Na -Nima Rumba
  35. Aye Hoi  -Dr. Pilots
  36. Aaja Bholi  -Devita Singh
  37. Aaja Phere  -Rajan Ishan
  38. Adhyaroma -Deepak Bajracharya
  39. Aru Kehe Chaidaina -Destiny
  40. Basmati -Prakash Ojha
  41. Bhaigo Uni -Jems Pradhan
  42. Bhana Bhana -Sachin Rauniyar
  43. Bhanekai Hu Mailay -Sugam Pokharel
  44. Bhatkaidinchhu Bhakrako Khor -Prakash Ojha
  45. Bheda Ko Un Jasato -Deepesh Kishor Bhattarai
  46. Bhumari -Migma Sherpa
  47. Bichod -Nabin K. Bhattarai
  48. Biteka Paal -Victor
  49. Chahe Maya Gara -The Earth
  50. Chulesi Ma -Sanjeev Singh
  51. Gulabi Jado  -Okely
  52. Hasna Khojchhu -Pratima Rajbhandari
  53. Hukka -Karma
  54. Jhyamma Jhyamma -D-Morcha
  55. Kati Mitho Maya -Kamal Man Singh
  56. Khadainakhako Bis Lay -Nabin K. Bhattarai
  57. Kina Yesari Bina Aarthalay -Music Link
  58. Malie Vote Deu -GP (Girish & Pranil)
  59. Manko Badhlie Badhana Sikau -Uday & Manila Sotang
  60. Maan Maanai -Karna Das
  61. Maanko Deuta -Kunti Moktan
  62. Ma Sadhai  -Axata
  63. Maya Malie Gara Ya Nagara -Deepesh Kishor Bhattarai
  64. Maya Namara -Prem Dhoj Pradhan
नेपाली राष्ट्रिय गीतहरुको सङ्ग्रह
  1. आमा तिमीलाई
  2. बनेको छ पहराले यो छाती मेरो
  3. बिहान उठ्ने बित्तिकै हिमाल देख्न पाइयोस
  4. बुद्दको शान्ति सन्देसले
  5. देशले रगत मागे
  6. धरतिको छाती ज्योतिले पोती
  7. फर्की आउ शान्ती तिमी लाली गुरास भन्छन
  8. गाउछ गीत नेपाली ज्योतिको पंखा उचाली
  9. नेपाली हावामा जन्मेका नेपाली हामी
  10. हेर हाम्रो देश कती राम्रो
  11. हिमालको काखमा छ सानो गाँउ
  12. जाग लम्क हे नौजवान हो
  13. जहाँ छन बुद्दका आँखा
  14. जहाँ सुनको बला झुल्छन
  15. कान थापेर सुनी देउ बहिनी
  16. करोड मुटुहरुको एउटै
  17. किसानका छोरा र छोरी
  18. लाग्दछ मलाई रमाइलो
  19. म मरे पनि मलाई नेपालका माया छ
  20. मागी मिठो खादिन
  21. मुटु भरी नेपालको माया
  22. नेपालीको छातीमा हिमाली छाया छ
  23. नेपाली नेपालको माया छ कि छैन
  24. पाखुरिमा रातो रगत
  25. पंक्षिमा डाँफे राम्रो
  26. पंखा माग परेवाको
  27. पथ्थर पनि पग्ली यहाँ
  28. फाटेको दौरा लाएर
  29. रातो र चन्द्र सुर्य
  30. समाचार आईराछ छापामा
  31. सारँगिको तालले मेरो
  32. शान्ती भए फर्किन्थे
  33. यो देश हाम्रो नेपाल
  34. यो नेपाली शिर उचाली
  35. यो श्रीजनाको पाईला उचाली
नारायण गोपालका कर्णप्रिय गीतहरु को (Collection)








१ मलाई नसोध कहाँ दुख्छ घाऊ
२ म कसरी भनु
३ केही मिठो बात गर
४ केही चोटले ज्ञानी हुन्छ
५ लौ सुन म भन्छु मेरो राम काहानी
६ गल्ती हजार हुन्छन
७ जीवन देखी धेरै नै थाकेर
८ बिरताको चिनो वीरको सन्तान
९ ए मलाई माया गर्नेहरु
१० आज भोली हरेक साँझ मातिन थालेछ
११ आँखा छोपी नरोउ भनी भन्नु पर्या छ
१२ एउटा मान्छेको मायाले कति
  
१४ पर्खि बसे आउँला भनी
१५ पोखिएर घामको झुल्को
१६ प्रियसिका यादहरु
१७ शिखर भनेर अझै कति
१८ तिमीलाई म के भनुँ
१९ तिम्रो जस्तो मुटु मेरो
२० यहाँ बाच्ने हर दिवाना
२१ यती चोखो यती मिठो
२२ यती धेरै माया दिई
२३ यो सम्झिने मन छ



 राम कृष्ण ढकालका आधुनिक गीतहरुको Collection

 
१ छानी छानी लाग्यो रुख पहिरोले
२ दैब तेरो मायाको खेलाले
३ चरिले त छाडेर गैगयो गैगयो
४ दिलको कुरा नगर दिलमाया
५ बाचा तोडें कसम नि तोडें
६ आजलाई यतिकै भो
७ झरना भई झर्दै आउ
८ हिरा काट्ने हिरैमा राखेर
९ आउछु भनी पापिनिले
१० आँसु देउ या हाँसो
११ कहिले वारी कहिले त पारी
१२ कहाँ बाट जिन्दगीले यहाँ सम्म
१३ मान्छे कती स्वार्थी हुन्छ
१४ मलाई यो जिन्दगीले कहाँ पुर्यायो
१५ कस्तो जिन्दगी पाए
१६ माया गर्नेको चोखो माया
१७ नजिक आउनुमा
१८ रोएर बसौकी खरानी घसौकि
१९ सुन पगाल्न भन्दा धेरै गार्हो
२० तिम्रो आगमनले फेरी
२१ तिम्रोलागी ज्यान दिन्छु
२२ टुटि गयो रहर मेरो
२३ युगौँ युग बाँच तिमी
२४ यो ज्यानले रोज्यो तिमीलाई
२५ तिम्रो याद आउँदा अचेल
२६ अझै पनि लजाउछौ
२७ कहिले छायाँ सँग लडे
२८ कस्को अब फेरी
२९ मन पराउने हजार भेटिन्छन्
३० मैले बोल्नै भएन
३१ ओराली लागेको हरिणको चाल भो
३२ थाहा छैन
३३ थोरै थोरै रिस अनी
३४ यो एउटा सडकको कथा हो


नेपाली लोक गीतहरु को Collection)

आँधी खोला उर्लेर आयो
बनको काफल बनको चरीलाई
भैंसी बेचुम भो
साइकल चढेर
धोका दिनेलाई के भनु र खै
डिस्को दोहरी
ईमेल ईन्टरनेट
फुलको रसलाई
हङकङ आई डि ले
काफल गेडी कुट्टुकै
औँठी साटौला कर्म भए जिन्दगी सँगै बाँचौला
भन्नु नभाको आमा रातो टिका चुरा पोते किन नलाको
चरी भए आउथे उडेर
चिठ्ठी चलाऊ है आर्काको भएनी देखे बोलाउ है
गैरी झरौला
कुर्ता सुरुवाल लाउदा त यस्ती छौ
लाठी चार्ज नगर मेरो मायामा
मायाको डोरो
मुखमा हान्नु जस्तो
राइझुमा
सम्झनामा आशु झरेको
ससुरालिमा, ख्याल ख्यालमै दिल बस्यो
असारे लोक गीत
मागेर लैजाउन पञ्चे बाजाले
कोहलपुरैमा
मेरो माया शहर तिर बसाई सर्यो कि
पोइला जान पाम
पोइला जान पाम भन्ने लाई मैले ल्याउन पाम
सिन्धुली गडी घुमेर हेर्दा (Original)
ट्याक्सी मोटर कार साइलिको भट्टीमा तोम्बा तानौ यार

नबिन के. भट्टराईका गीतहरु





  1. ए झरी नझरी देउ यसरी
  2. अली अलीकती पिडा हुँदा नि
  3. हरदिन कसैको यादले सताइ रहन्छ मलाई
  4. जिन्दगीमा कहिले छाँया कहिले माया
  5. खुशी उमङग छाई दिदा
  6. लाखौं पटक मैले कोशीस गरे
  7. मेरो साथ बिताएका यादहरु मेटियो होला नि
  8. रात बित्यो हेर तिमीलाई सम्झेर
  9. साँझ पख एकान्तमा
  10. शायद तिमीनै हौ मेरो दिलको धडकन
  11. सुनसान रातमा जुन हेर्दै टोलाउछु
  12. तिमीलाई म दोबाटोमा अब चाँही कुर्ने छैन
  13. तिम्रो सम्झनाले मलाई सताउछ
  14. त्यही बिहान त्यही साँझ आँखा भरी रसाउछ
  15. उदासी जीवनमा छाएछ बेहोसी
  16. याद सांची कल्पी बस्छु
  17. यादले तिम्रो मलाई सताउछ

अरुण थापाका कर्णप्रिय गीतहरु



भुलु भुलु लाग्यो मलाई
चोट के हो ब्यथा के हो
जती माया लाए पनि
लाग्न थाल्यो जीवनमा
ऋतुहरुमा तिमी
साँझको जुन सँगै
तिमी हेर्छौ भने
आँखाको निद खोसी लाने
अरु सँग नजोख
भुलेका कथा तिता मिठा
दोष कसैलाई दिन चाहन्न
जिन्दगीका यात्राहरुमा
म रोए पनि तिमी हासी दिनु
मेरो गीत सबै तिमीलाई
नपोखिने नजोखिने
यो मनको के भर हुन्छ हुन्छ
 अरुणा लामाका पुराना गीतहरु

आँखामा मेरो छाईरहेको
भेट्नु छुट्नु त के हो र
चौतारीमा बसेर रुन पाँउ
फूललाई सोधे
हाँगा हाँगा बन भरी
हेरन हेर कान्छा
हिमाल सरी म
लहरे वर घुमाउने चौतारी
पोहर साल खुशी फाट्यो
सबैले भन्थे मायालु फूलबारी
यि ओठ तिम्रा
आँखाहरुले
ए कान्छा
हाँसी हाँसी जली रहे
मनमा तिम्रो झुल्की दिन्छु
उडी जाउ भने म पंक्षि होइन
उदास मेरो जीवन कथा
जीवनको हरेक मोडहरुमा
कल कल सल सल
सानो माया मेरो मायालाई
बास खोज्दै थाकीसकें
बिरहले रोएको रातमा
म आँखैमा राख्न योग्य कहाँ छु
मेरो आँखाको निद उडाइ
म जिउछु त जिउनलाई
मलाई आँखैमा बसाउनु पर्दैन
नेपाली गौरब गर्छौ आफ्नो पनमा
जोवनमा जोगिएर बस है
फूल फूल फूल्यो रे
सधैं जस्तो फेरी
स्वप्निल आँखा भरी
तिमी एक फूल हौ भने
यो मायालाई भर
एक्लै बस्दा सधैं मलाई
1974 AD ब्याण्ड



बाँच अनी बाँच्न देउ
बरु मलाई
चौबन्दी चोली
छदै छ हाम्रो गहिरो
छुदैन तिम्रो मायाले
देउरालीको त्यो मौनतामा
धेरै धेरै आउछ मनमा
एक्लै छु म यो संसारमा
एक्लै मुस्काउन देउ
एउटी सानी चरी
गुरास फुल्यो बनैमा
हिड्दा हिड्दै दोबाटोमा
जादैछु अब छाडी टाढा तिमीलाई
जङगी निशान
जती माया लाए पनि
जीवन खरानी बन्छ
कहिले कहिले तिम्रो झझल्को
किन च्यान्बा अहिले सम्म आएन
म तिम्रै हुँ नभन
मध मस्त भईरहेछु
  


माया छ कि छैन भनन
मायालुले हामीलाई रिनैमा डुबायो
मिल्दैन कथाहरु कसैको कहिले पनि
मुटु भरी भरी समेटिनेछ
परेलिमा लुकाइ राखन

पठाई देउ न मेरो मायालाई
पिजडाको सुगा
सक्दिन चिस्याउन यो आगो
सम्बोधन तिमीलाई गर्दैछु म
सम्झी बस्छु कता कता
साझैको बेलामा यो च्याङग्बाले
सिरिरी हावा चल्यो मकैको पातलाई
स्वर्गदपी गरियसी
तिमीलाई बोलाँउदा बोलिनौ
तिमीलाई पिरतिले बाधौला
तिम्रो मायाले अन्योलमा पार्यो
तिम्रो सम्झनाले यहाँ धुरु धुरु रुवाइसक्यो
वर पर गाँउ भरी हल्ला छ
यो मन त मेरो नेपाली हो


भक्तराज आचार्यका




कर्णदासका आधुनिक गीतहरु









आधा सपना आधा बिपना
आज भोली जिन्दगीमा
अनौठो ब्यथा भएछ
अन्तिम सासको अन्तिम आश
बन्द कती बन्द
भेटिएर छुट्नु भन्दा
बिस्तारै छायो आँखामा अध्यारो
ब्यर्थै फेरी घाईते मुटु
चैत मास खडेरिमा
ढुङ्गा फोर्न के सारो हुन्छ यहाँ
एक्लो रातले बताउछ
हुर्हुरे बैशमा
जब कोही तिम्रो थिएन
जन्मिदा एक्लै मर्दा नि एक्लै
जिन्दगी दुई दिनको यो जिन्दगी
जिन्दगीको के भरोसा
जीवन देखी थाकी सके
जीवन एउटा नदी रहेछ
कहाँ जादै छौ तिमी
कती बिवस छ त्यो जीवन
के छ के छ तिम्रो आँखामा
के लेख्या रहेछ
केही पल अब बाँकी छ
लाहुरेलाई
मन मनै मन पराई सकेछु
नाची देउ माया छम छम
पहिलो माया थन्काएर
पापी रैछ तिम्रा ति मलाई छुने हातहरु
फूल झरेको बोटलाई
पुरानो डुंगा
सहन्छन सबैले घातहरु
सोच्दा सोच्दै जिन्दगी यो
सुनको सिरबन्दी
सुनसान रात शितल पवन
ठुला ठुला महल हैन
तिम्रो मेरो सम्बन्धको अर्थ खोज्न
टुटेको तारमा गीत गाउँ भन्दा
आमा भन्दै रुन पाँउ
#(हाम्रो उदेश्य नेपाली गीतहरुलाई माया, सम्मान अनी promotion गर्नु नै हो । कृपया गीतहरु डाउनलोड गरिसकेपछि आफ्नो ब्यक्तिगत प्रयोजनको लागि मात्र प्रयोग गर्नु होला )

0 comments:

Nepal upclose