RSS2.0

नेपाली गीतहरु (Nepali Songs) को Collection-2

Friday, September 17, 2010

आफुलाई मन परेको गीतलाई क्लिक (Click) गर्नुस् र आफ्नो कम्प्युटरमा डाउनलोड गरी Enjoy गर्नुस् ! यो गीतहरु तपाईं लाईं अबस्य पनि राम्रो लाग्छ होला त्यसैले ति गीतहरु तपाईंहरुको लागि share गरेको छु । गीतहरु आफ्नो ब्यक्तिगत प्रयोगको लागि मात्र डाउनलोड (Download) गर्नु हुन अनुरोध छ !
Note: गीत डाउनलोड गर्न Right Click गरेर Save Target As गर्नुहोला !





आँखा भरि तिमी तिमी
आउ न आउ तिम्रो खुशी
दिलमा हजुर आएर
एक फूल झरेर के भो
हिमालको काखमा छ
काली पारी दाई कती राम्रो
कती मधुर सम्झना
मुटु भित्र भित्रै
नौ गेडीको मेरो माला
नौ सय खोला तरेर जाने
न्याउली बास्यो
न्याउली बास्यो
फूलै फूलको मौसम तिमीलाई
फूलै फुल्यो फुल्नलाई
फूलको थुङगा
सम्झी रुन मन लाग्यो
साङगुरी बारी नि हो त्यो धारा पानी
सिन्दुरले रङगीएको
टाढा बाट बोलाएको
उही तारा उही जुन
उकाली ओरालीहरुमा
उसको मायाले मार्यो
The Axe ब्याण्डका गीतहरु


आकाशै मुनि एक बारको जुनि
आज भोली उनी सोरहमा लागि सकेछ
अर्को जुनिमा
चाहे दुनियाँले जे भनेनी तिम्रो बारेमा
च्याङ्बा दाई
देखे तिमीलाई हिजो राती सपनिमा
देखे तिमीलाई हिजो राती सपनिमा (रक भर्सन)
धेरै धेरैले तिम्रो बर्णन गर्दा
दिन मात्र होइन प्रेममा रात पनि हुन सक्छ एउटा चिट्ठीको साहाराले
हे लालिगुराँस तिमी नरुनु
कड्के हेराइले त मार्यो नि
कहिले काँही तिमी थोरै हासी दिदा
को छ र अमर
लाहुरे दाई
लुक्न देउ मलाई तिम्रो केशमा
मार्यो नि
मेरो आँखामा तिम्रो तस्बिर छ
म आउँदैछु तिमीलाई लिन आउँदैछु
नो प्रब्लेम
पल्लो डाँडामा बसेकी कान्छी
देश छोडि परदेश गए
परदेशी मान्छे
प्राए सधैं म तिमीलाई
सक्दिन म अब तिमीबिना जिउन
ठाडो जाने उकालो त तेर्सो जाने गल्ली
तिम्रो नजरले
दिल माया खातिको गीत
गीत डाउनलोड गर्न यहाँ Right क्लिक गरेर Save Target As गर्नु होला ।

ईश्वर अमात्यका गीतहरु
अत्तर त्यो फूलको झरे पछि उडी जान्छ रे डाउनलोड गर्नुहोस्
दिल जलेको कसले देख्छ र डाउनलोड गर्नुहोस्
म भत्केको मान्छे म बिग्रेको मान्छे डाउनलोड गर्नुहोस्
मर्नु न बाँच्नु भयो जीवन डाउनलोड गर्नुहोस्
पिरतीमा के मात्रै भएन डाउनलोड गर्नुहोस्

सिन्धु मल्लका केही गीतहरु









Dharanko Bazar Ma ( धरानको बजारमा )
Jhal Jhali Aakha Ma ( झलझली आँखामा )
Kaha Dulthyo Hola Chari ( कहाँ डुल्थ्यो होला चरी )
Kaha Ho Kaha Jiwan Ko Kinara ( कहाँ हो कहाँ जीवनको किनारा )
Pokhareli Kanchi Lai Chhodi ( पोखरेली कान्छीलाई छोडी )
Sora Barsa Lage Pachhi ( सोर्ह बर्ष लागेपछि )
Tungna Ra Damfu Bajaudai ( टुङ्ना र डम्फु बजाउदै )
Yaha Sadhai Mero ( यहाँ सधैं मेरो )
Yasapali Ta Tija Pani ( यसपाली त तिजपनि )

उदय /मनिला सोताङगका गीतहरु








ए हावा नबगिदेउ तिमी
आधी बाटो हिंडे पछि
अधुरो यो हाम्रो कथा
आज तिम्रो कुरा चल्यो
भिज्यो सिरानी रातमा
छिनछिनमै हास्न मनलाग्छ
छोयो मेरो मनलाई
चुंडी सक्यो माला सबै
छुन मनलाग्यो
धेरै भो देखेको
ढुङ्गा जस्तो भयो मन
दुख्छ छाती रातभरी
एकै रथका दुई पाङ्रग्रा
एउटै छ आकाश
गाँउ घर सबै छाडेर
हजार जुनिसम्म
हाम्रो बाजेले
हिजो आज मान्छेहरु
जुन दिन सकिन
कहाँ पोखिन्छ आँसु
कहिले होला लेखाजोखा
कस्तो भाग्य कोरिएछ
कती हो कती
मनको बाँधलाई
मन लागे जोडीदिन
मार्यो नि मार्यो नि
माथि माथि लेकमा
मेरी आमा जाँतो पिन्छ्यौ
मेरो हाल नसोध्नु
नुन माग्यौ
पानी सारी रगत बग्यो
प्रिथिबिको शिर माथि
सुन सुन कुरा मनको
स्वर्ग कि परी
तिमी बाटो तिमी मात्र
तिमी बिना बाँच्न गार्हो भो
उकाली चढौला
वारी खोला पारीमा खोला
यसरी कसोरी
छिनछिनमै हास्न मनलाग्छ
अन्जु पन्तका गीतहरु





बैशको बेला शिरिषको फुल
बनमा फुल्यो फूलै फूल
बसन्तनै बस्न खोज्छ
गोली सिसाको
कर्कलो गाभा
म प्यार बेचि दिन्छु
हरियो चुरा हात भरी
जिन्दगी यो
म तिमी बिना मरीहाल्छु


म टुक्रा टुक्रा भई
मर्नु न बाच्नु भयो
नबिर्सें तिमीलाई न पाए तिमीलाई
रेली खोला बगर
साउने खोला उर्लेर आयो
उकालीमा पनि हजुर
ॐ घ्रिनी सुर्य
सागर सारी चोखो माया
रेली खोला बगर

# ( हाम्रो उदेश्य नेपाली गीतहरुलाई माया, सम्मान अनी promotion गर्नु नै हो । कृपया गीतहरु डाउनलोड गरिसकेपछि आफ्नो ब्यक्तिगत प्रयोजनको लागि मात्र प्रयोग गर्नु होला )

0 comments:

Nepal upclose